EFTERFØDSELSTRÆNING FOR DIG DER VIL UNDGÅ RECTUS DIASTASE ELLER INKONTINENS

  • Få styrken tilbage i din krop - til trods for morgenhår og gylp på trøjen.
  • Få din mave tilbage - så den udover at se godt ud, også fungerer godt.
  • Få det gode sexliv tilbage - gennem en velfungerende bækkenbund.
  • Få styrke, vaner og overskud - til at løfte, bære og tumle med dit barn med nærende bevægelser.
  • Få bedre kvalitet på den søvn du får - og mærk hurtigt den forskel det gør.
  • Tag knibeøvelserne til næste niveau - gennem funktionelle helkropsøvelser hjemme på dit stuegulv.

Alt sammen uden flere aftaler i en allerede travl hverdag med baby!


SOLHEIM GIVER DIG FRIHED

En hverdag hvor der er plads til at gøre noget godt for dig selv og din krop.
Tid til træning, arbejdeog til samvær med din kære uden en presset kalender.
En metode til at finde balance mellem krav, ambitioner og forventninger til din krop mens du styrker den.
Træning der tilpasses dit overskud - med en meget lille indsats og et fokuseret udvalg af øvelser.

Se demo


TRÆNING MED SOLHEIM FORBEDRER

  • Din bækkenbundsfunktion.
  • Din kernefunktion - så du kan komme af med rygsmerter og en mave der bliver ved med at se gravid ud.
  • Din kropsbevidsthed og fysiske velvære.
  • Din fysiske styrke, og muskelsamspil i hele kroppen - så du kan leve et aktivt liv og vende tilbage til din foretrukne træning.
  • Dit overskud, og giver bedre kvalitet på den søvn du får.
  • Dit åndedræt og oplevelse af ro i kroppen.

efterfødselstræning

Du må tidligst starte efter 8 ugers check ved vaginal fødsel, eller 10 uger efter kejsersnit - når din læge giver grønt lys.
NB! Har du en nedsynkning af underlivet anbefaler jeg dig at kontakte mig først.